love

title bar

Sunday, March 16

Cara join bisnes shaklee

Cara Join bisnes Shaklee





Aiiii Uolsss...^_^
Selamat datang ke blog saya http://nabillavittashoppe.blogspot.com.. ^^,

Saya NorNabilla binti Norhanisham Shaklee Distributor kuantan pahang...uolss boleh contact saya untuk mendapatkan info / produk shaklee...FREE CONSULTATION...

Sekiranya anda berminat untuk menjadi sebahagian dari keluarga Shaklee saya, saya mengalu-alukan kedatangan anda ke group saya..


Pendaftaran keahlian hanya : RM 65 + RM 10(WM)/RM 20(EM) Postage Memberkit


Atau, pembelian bernilai RM 680 (=200 UV) akan mendapat keahlian PERCUMA...!!!




Nak tahu kelebihan menjadi Pengedar Sah Shaklee ???


* Keahlian adalah SEUMUR HIDUP.

Tidak perlu menyimpan stok di rumah. 

* Tidak perlu keluarkan Modal.

* Kelas bimbingan diberikan secara online/offline, saya sediakan group tertutup di FACEBOOK untuk berkongsi tips/sharing on marketing, bisnes, consultation, product knowledge, motivation dan lain-lain.

Tidak perlu berkejar atau keluar mencari pelanggan. Tidak perlu "head-hunting"          untuk mencari downline.

* Sebulan boleh Menjana INCOME 4-5-6 ANGKA, menikmati BONUS KERETA, PERCUTIAN VVIP bertaraf 6 STARS, Umrah & Ziarah, semuanya tidak mustahil bila anda bersama Shaklee!!!


Jommmm Sertai kami sekarang!!!


No comments:

Post a Comment