love

title bar

Thursday, May 15

Bonus 4 Angka Bersama Shaklee Tercapai...^_^



Bonus 4 Angka Bersama Shaklee Tercapai..



Alhamdulillah. harini terasa gembira sangat-sangat sebab bonus Shaklee
dah masuk account maybank2u. untuk pengetahuan semua, bonus Shaklee
ni masuk 14hb tiap-tiap bulan. kadang-kadang masuk 15hb bukan setakat 
saya sahaja yang happy. rakan-rakan bisnes Shaklee yang berdaftar dibawah
saya pun happy juga sebab rata-rata sudah dapat merasa bonus 3 angka dan
2 angka. bagi saya ok la sangat sebab mereka baru berjinak-jinak buat 
bisnes shaklee ni...

Mesti ramai yang nak tahu bonus saya kan??hehe... 
bulan May ni masuk bulan ke-5 saya serious buat bisnes shaklee. 
alhamdulillah sudah mampu mencapai bonus 4 angka shaklee.
Alhamdulillah saya berjaya untuk naik pangkat ke Supervisor pada
Bulan Mac 2014...jadi bila dah berjaya naik ke supervisor ni, 
secara automatiknya shaklee akan recognise saya sebagai leader.. 

saya tertarik untuk berkongsi satu quote ni. leaders don't create followers.
leaders create leaders..dalam bisnes MLM shaklee, kami memang 
mempraktikkan konsep tu. kalau boleh kami nak semua cepat-cepat
 jadi leaders dalam shaklee.dalam shaklee ada 7 pangkat ataupun rank.

Berikut saya susun rank-rank dalam shaklee...

Master Coordinator paling atas...

Master Coordinator
Senior Key Coordinator
Key Coordinator
Senior Coordinator
Coordinator
Senior Supervisor
Supervisor

Sekarang saya dah di peringkat Supervisor ada 6 gunung lagi 
untuk didaki dan ditempuh sebelum bergelar Master Coordinator. 
insyaAllah one day rank itu pasti jadi milik saya dan rakan-rakan 
bisnes shaklee saya yang lain. amiinnn...
Bonus shaklee sekarang sudah boleh masuk mengikut semua bank taw cimb,maybank,bsn, & macam-macam lagi bank boleh....


Jika Berminat Ingin Menjadi Ahli Boleh Hubungi Saya...^_^





** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease ** 
Untuk maklumat lanjut, hubungi saya nabilla... H/P no: 012 986 4913 ID Shaklee: 1073610
Blog: http://nabillavittashoppe.blogspot.com Page: https://www.facebook.com/nabillavittashoppe

No comments:

Post a Comment