love

title bar

Thursday, May 15

Pengedar Shaklee Kuantan,Pahang



Saya Pengedar Sah Shaklee di Malaysia...




Dapatkan vitamin Shaklee dengan pengedar sah Shaklee sahaja....

Saya Pengedar Sah Shaklee di Kuantan Pahang..^_^





Saya adalah pengedar sah Shaklee di Malaysia... Saya adalah pengedar sah Shaklee di Kuantan Pahang... ID Shaklee saya 1073610. Kesimpulannya, semua penduduk di Malaysia ini   boleh mendapatkan vitamin Shaklee dengan saya...

Untuk pengedaran vitamin Shaklee ke seluruh Malaysia saya akan menggunakan perkhidmatan Pos Laju & Gdex..Modus saya senang sahaja. Sebaik sahaja customer membuat pembayaran (bankin/transfer) untuk membeli vitamin Shaklee maka urusan pengeposan pun akan segera diuruskan. Yang paling penting alamat, nama penerima dan no h/p mesti tepat dan betul bagi memastikan kiriman selamat sampai ke tangan pembeli.


Untuk pengedaran vitamin Shaklee tanpa kos pos atau secara cash on delivery (cod) pula saya membuat penghantaran di sekitar kawasan Kuantan,Pahang...

Cod : Bandar Kuantan,Sungai Isap,Taman Tas,Jaya Gading,Batu 12,Tanah Putih,Sungai Soi,Inderapura,Indera sempurna,Tanjung Lumpur,Galing,Balok,Pelabuhan Kuantan











** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **
 Untuk maklumat lanjut, hubungi saya nabilla...
 H/P no: 012 986 4913 ID Shaklee: 1073610
Blog: http://nabillavittashoppe.blogspot.com
 Page: https://www.facebook.com/nabillavittashoppe

No comments:

Post a Comment