love

title bar

Thursday, May 29

Naik Rank Supervisor.. ^_^


Naik Rank Supervisor...

Apa yang bestnya???

 

 



Assalamualaikum..
Alhamdulillah, setelah join shaklee selama 4 bulan saya berjaya naik Rank SUPERVISOR...Appy sangat-sangat ase..mestilah appy bonus 4 angka...hehehe

Walaupun pada waktu itu saya sangat sibuk dengan kerja sbgai guru taska dan kurang memberi tumpuan pada bisnes, tetapi saya berjaya lakukannya. Semua ini atas berkat doa ibu bapa, dorongan dan sokongan dari kawan-kawan saya, upline saya, Fiza Zasmi dan rakan-rakan serta downline-downline saya.....
Akhirnya pertama kali merasa juga bonus 4 angka....

Dah jadi supervisor ini, maka bertambah lagi group FB khas iaitu untuk supervisor ke atas (leader)...Saya akan guide downline-downline saya untuk berjaya macam saya jugak atau lebih dari saya...

Rupanya banyak kelebihan apabila sudah naik rank ini selain mendapat Bonus Tunai....Saya juga layak untuk mengumpul point untuk Melancong dalam dan luar negara, layak mengikuti Umrah tajaan Shaklee, layak untuk mendapat 'Car Bonus', dan bonus Kepimpinan....Malah ia juga merupakan titik permulaan untuk benar-benar serius dalam bisnes shaklee. Berada dalam group yang banyak membantu saya ini, menaikkan lagi semangat saya untuk maju dalam bisnes Shaklee.

Teringat kata-kata Master Nanny Hanum & Mummy Fiza,

"JIKA INGIN BERJAYA, IKUTLAH CARA ORANG YANG SUDAH BERJAYA"

Untungnya berada dalam WAHmilion group, upline-upline yang tidak pernah jemu membantu downline, malah siap  disediakan guideline untuk leader-leader baru supaya mudah membuat perancangan. Hanya perlu ikut apa yang dilakukan oleh upline. Maka tiada alasan untuk kami, leader baru untuk tidak mencapai target. Hasil adalah bergantung kepada usaha, semakin rajin berusaha, maka hasilnya juga berbaloi. Tetapi jika usaha hanya sekadar melepaskan batuk ditangga, sudah pasti hasilnya sesuai dengan usahanya sahaja....

Moga saya juga berjaya seperti Master Nanny Hanum & upline tersayang FIZA ZASMI Semoga beliau terus membimbing saya dan rakan-rakan yang lain. Dan, upline saya, Fiza Zasmi dan rakan-rakan serta downline-downline saya....., terima kasih kerana memberi sokongan kepada saya. 
Sayang anda semua :)



** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **

 Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:

✍ PM: Nabilla Illa
✐ Blog: http://nabillavittashoppe.blogspot.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 012-9864913
    Page: https://www.facebook.com/nabillavittashoppe
➲ COD Area: Kuantan, Pahang
    Delivery Seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment