love

title bar

Wednesday, May 21

Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee



Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee


Assalamualaikum...
Hai....Selamat pagi...Semoga semua berada dalam keadaan positif selalu..
Hari ni Saya nak share lagi tentang Kelebihan Energizing Soy Protein (ESP)....


Fakta mengenai Energizing Soy Protein (ESP)


- Memiliki kualiti protein yang tinggi yang pernah dihasilkan

- Kacang soya yang digunakan hanya mengandungi " non -GMO " dimana 
  diproses di bawah suhu rendah bagi mengekalkan khasiatnya

- 30 Kg kacang soya dihasilkan dalam satu bekas ESP (850gram)

- Salah satu produk di dalam pasaran yang menjamin peryediaan 9 asid 
  amino pentingyang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan manusia..

- Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral

- Sangat sesuai untuk semua peringkat umur

- Kandungan Indeks Glisemik ( G.I ) yang rendah iaitu 39...ia sangat sesuai 
  juga kepada pengidap kencing manis

Kelebihan Energizing Soy Protein (ESP)


Memberikan tempoh kenyang lebih lama (sesuai bagi yang ingin menurunkan berat badan)
- Membakar kalori (sesuai bagi yang ingin menurunkan berat badan)
- Kulit semakin cantik, berseri dan glowing
- Memudarkan parut-parut jerawat
- Bantu tumbesaran dan perkembangan otak janin (untuk ibu hamil)
- Menurunkan kadar kolestrol
- Mencegah osteoporosis




Jadi, apa tunggu lagi???
Jom consume ESP hari ini...Saya pon consume Esp taw...
Dapatkan kesihatan yang baik dan mengekalkan kecantikan.

Saya ceritakan pengalaman sendiri...Saya dah consume ESP selama 4 bulan.  
Saya jenis yang susah dan jarang bersarapan...So nak tunggu waktu lunch tu 
memang sangat lapar...Then, akan  ambil ESPsebelum waktu sarapan... 
Pagi-pagi Saya minum ESP sahaja dan boleh rasa kenyang sampai waktu
 lunch taw...Hehe. Sangat best. Boleh kekalkan berat badan dan sentiasa bertenaga....
Selain tu, kulit pun lebih cantik...Sampai sekarang Saya still ambil ESP...Saya suka campurkan Sunquick dalam ESP dan rasanya sangat sedap...

Cepat consume ESP sekarang. Memang tak rugi taw..!!! Hehe.









** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease ** Untuk maklumat lanjut, hubungi saya nabilla... H/P no: 012 986 4913 ID Shaklee: 1073610 Blog: http://nabillavittashoppe.blogspot.com Page: https://www.facebook.com/nabillavittashoppe

No comments:

Post a Comment